Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz'a haftanın yorumu: Elveda Seçkin

Mar 07, 2018

DiziGazete.com Yazarı Dilek Doğu'dan Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz'a haftanın yorumu:

Elveda Seçkin

Ne desem ne söylesem boş . Olmuyor artık başlangıcını bile yapamıyorum yazının. Artık o kadar tıkandı ki konular maalesef yazının girişini yapmak çok zor oluyor. Bu yüzden arada atladığım hata yaptığım olursa kusura bakmayın.

Valla hep söyledim üstüne basa basa bir kez daha söylüyorum . Bu evde en çok sevdiğim yer mutfak. Tüm dedikodular tüm tehditler orada oluyor. Ama Lütfiye’den beklemezdim şahsen bu kadar atar gider tehdit. Tamam o zavallı Adnan’a çektiriyor sürekli. Hatta Adnan bile Hızır reise şikayet etti bu durumu . Ama elden gelen bir şey yok tabi bu evlilik böyle sürüp gidecek. Lütfiye Selda’yı ayağını denk alması konusunda uyardı. Aksi halde kafanı kopartırız buna da kesin kararlıyız dedi. Bakalım işin sonu ne olacak? Gerçi ben Ekrem beyin diziden ayrılacağı konusunu geçen bölüm yorumlarında yazmıştım zaten sizlere. Çünkü başka bir kanalda başka bir dizide fragmanlarda yer alıyor kendisi. Gerçi o dizide sanırım kısa birkaç bölümlük bir dizi. Yani orada konuk oyuncu olup, burada devam edebilir. Bilemiyoruz tabi ki şimdilik. Ama ne yalan söyleyeyim, Seçkin’in ayrılması ölüm şekli beni çok üzdü. Gittiniz adamı kurtardınız neden öldürdünüz adamı. O kadar acı çekti konuşmadı kimseyi ele vermedi. Bunu hak etmemişti Seçkin. Gereksizdi ölmesi ayrılması. Zaten Geçen bölümlerde ölen bombacı Ender de çok saçma gereksiz bir şekilde ayrıldı diziden. Tek tek kan kaybediyor dizi. Bu akşamda bir Ceylan tehlikede ölebilir konuşmaları geçse de. Zannetmiyorum Ceylan’a bir şey olacağını. Dizide her ne kadar bir kesim alışamasa da, öleceğini sanmam. Neyse biz geçelim ölenleri, ne demişler ölen öldü kalan sağlar bizimdir.

Bu Hayriye ana bile anladı şu Candan’ın ne olduğunu sen anlamadın Gönül. Sen nasıl bu j-kadar aptal olabilirsin. Tamam evladını kaybettin üzgünsün ama yapma bunu. Bir insan bu kadar saf olamaz. Bir silkelen kendine gel lütfen kocanla barış. Yuvana dön. Affet onu çok hatası yanlışı olsa da affet.

Şimdi bu avukat Özgür kız nereden çıktı. Ben zaten bu karakteri hiç sevmemiştim. Daha önceden katıldığında İlyas ile Esra’nın arasını bozacaktı neredeyse. Gerçi onlar sonradan ayrıldı ama başka sebepten ayrıldılar. Neyse biz özgür kıza dönelim. Ne işin var senin gene dizimizde. Çok özür dileyerek söylüyorum sevmiyoruz seni . (sanatçımızı tenzih ederek bu sözler sadece karaktere ) Biz İlyas’ın karşısında daha sert dediğim dedik ona kafa tutan. Ama aynı zamanda delice aşık bir kadın istiyoruz.

Şimdi herkes artık Ekrem Selda Hakkı üçlüsünü biliyor. Ama Hakkının onlara ihanetini bilmiyor. Bizde yeni şeyler öğrendik tabi ki. Mesela Pudra Hakkı’nın oğlunun öz oğlu olmadığını öğrendik. Eğer bu gerçek ise benim daha önce tahminlerim de yazdığımda doğru çıkabilir. Yani Selda Ekrem’in kızı değil dediğim tahminlerim. Çünkü hiçbir baba kızını atmaz böyle risklere pis işlere. Başka bir adamın yatağına . Özellik ile o tarz bir dünyada yaşayanlar. Onlar kızın kafasına sıkar ama bu tarz işlere sokmaz diye düşünüyorum. Bakalım göreceğiz.

Şimdi Hızır reis baskını yaptı ama hiç bir şey ele geçiremedi. Üstelik Güneş ellerinden kaçtı. Hem de bizimkilere bombalı tuzak kurarak kaçtı. Servet bu bombalı tuzağa nasıl düştü anlamadım. Adamın uzmanlık alanı bomba. Nasıl olur da bu tuzağa düşer. Herkes bir tarafa uçtu. Neyse ki kimseye bir şey olmadı. Hızır reis gelmese olabilirdi amma velakin yine son dakika Hızır gibi yetişti.

Ceylan gerçekten tehlikede mi . Yoksa içerde ki hain Ceylan da Davut bey bunun için mi bu kadar gizemli davranıyor. Dedikleri gibi Hasan bey ise bu Hasan kim . Anlaşılan önümüzde ki hafta dizimize katılacak. Ama dedikleri gibi hain ise pek uzun ömürlü olmayacak bu karakter. Peki ya İçlerindeki hain gerçekten Ceylan ise olamaz mı. Böyle olursa ne olur. Onu öldürmek Davut beye mi Hızır reise mi Hızır Ali’ye mi düşer . Ama zaten fazla abartılı fikir bu zaten olmaz olamaz diyecek hepiniz. Olsun ben gene de bir anda içimden geçenleri yazdım işte.

Zaten ben de dahil olmak üzere bir kesim Ceylan karakterinin bu kadar ön planda olmasından çok sıkıldık. Biz Hızır Meryem aşkını seviyoruz. İlyas için daha farklı bir aşk istiyoruz. Özgür kız gitsin. Ah senaryolar keşke birazda olsa izleyicilerin isteği doğrultusunda ilerlese ama nerde değil mi. Biz şimdilik bunla yetinmek zorundayız . Ömer sen neredesin canım benim bari bir haber bir ses alsaydık senden . Seçkin’im çok erken ayrıldın çok zamansız oldu diyorum bir kez daha . Seni çok sevmiştin iyi ki varsın bundan sonraki projelerinde başarılar dilerim sayın Hakan Örge . Emeğine yüreğine sağlık.

Genel olarak bakarsak rutin geçti. Beklediğimiz aksiyon yine yoktu. Bakalım inşallah haftaya olur diyelim. Bekleyip izleyip göreceğiz. Yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın sevgi ile kalın.